I många år har jag varit kund hos Mandel. Er styrka som företag är den enastående service som ni ger. Som kund har jag alltid upplevt ett personligt bemötande som många gånger lett till att skärmarna ibland suddas ut och det känns som man befinner sig i en fysisk butik. Den enkelhet & smidighet ni som företag besitter återspeglas även på hemsidan, med snabba knapptryckningar hittar man lätt dit man vill.
Varje lunchrast på jobbet går jag in på Mandels webshop& spanar in dagens nyheter. Likaså varje eftermiddag kollar jag vilka påfyllningar som gjorts.
Lyckan när man handlar på Mandel är när det rosa paketet allt som oftast ligger i brevlådan redan dagen efter, ibland är det nästan bara därför man vill shoppa! Å hatten av de tillfällena då rean drar igång under året och ni jobbar på alldeles extra för att få ut alla kunders paket i tid! ✨Har genom åren inte behövt göra så många returer men då det har inträffat har det funkat strålande! Därefter kan man alltid tycka& tänka att det är segt att betala returavgift - men jag ser gärna helheten och att det är en självklarhet för den smidiga processen!
Vila, Vero Moda& Object tycker jag är tre övriga anledningar till att shoppa på Mandel. Jacqueline de yong & NA-KD är två anledningar av varumärken som inte hade lett till mindre shopping för min del om de fanns hos er!
Att rekommendera Mandel till vänner& bekanta är det enda man kan göra! Det är allt för många som inte vet om detta guldkorn till företag. E-handel har aldrig varit smidigare - sprid sprid sprid! 😍
Instagram är den kanal som jag tror ger mest inspiration ut till kund! Ett smart drag av er på Mandel är när ni lägger upp dagens plagg i en inspirationsbild på instagram - det leder till klick vidare in på hemsidan! Konsten är när man själv inspireras utan att man egentligen tänker på att man blir inspirerad. I fortsättningen kan jag tänka mig att enbart använda instagram som kanal för att se vilka dagens nyheter är just av den smidighet det bär med sig. Jag scrollar igenom flödet mycket enklare än att klicka de 3-4 klick det ändå behövs för att komma in på bloggen.
Förändringarnas vindar är alltid givande& behövande! Det är med spänning man kan luta sig tillbaka & omfamnas av hur Mandel präglas och växer fram i ett nytt koncept! Behåll den personliga andan i företaget - det är den Mandel "had me at hello" för!❤️Stor Kram och TACK för den fina vinsten jag fick ta del av! Det bästa var att få mötas av Er värme och glädje på kontoret! Ni gör ett fantastiskt jobb!
Vilket härligt gästinlägg. Jag har också varit en trogen Mandelkund under åren och kan bara instämma i dessa rader som Elin skriver. Saknar dock Odd Molly och Morris hos Mandel.
den 13 maj 2017 @ 16:35
Maria
Vilket härligt inlägg!
den 14 maj 2017 @ 07:53
Nettan
Håller med jag är jättenöjd med kläder jag köpt hos Mandel och det som är så bra är att beställer man tidigt en dag så ligger det i brevlådan nästa dag.Trevlig personal och snabb leverans.
den 18 maj 2017 @ 12:58
Maria E
Undrar vad du har för snygg top på dig, är den från mandel?