Så himla smart!
Superbra!!
Toppen :) :)
Kanon :-) Bra idé!
Skönt då slipper man stressen att vänta på svar :)
Eva du är inte i behov av personal snart. Skulle så vilja arbeta tillsammans med er älskar kläder och mode samt att arbeta med människor och service
kram
Kan ni inte ha så att om man lägger i kundvagnen så måste man gå till kassan inom typ 5 minuter annars så försvinner kläderna.
Som det är nu måste man skynda till kassan.
Då hinner man ju lägga mer än en grej i vagnen.
Detta som ni gör nu är kanon, men det kan bli ännu bättre....
Kanonbra ide.=)
SMART!!!!!!!!!!
Va bra!!! Fast kanske inte för plånboken... :)
Wow! De e ju klockrent! Superbra initiativ av er! =)
Skitbra!
Toppen !
Smart!
Kanoon...superbra idé.Jag velar ofta om strl o färg, och har därför ibland missat ett plagg.
Super!!
NinaKatarina: Vi provar en sak i taget för att se att det ska bli bättre. Kundvagnen är tyvärr inte ett bra sätt för att "låsa" varor. Jag är dock med på betalningsproblematiken men vi börjar så här :)
super bra!!!
Toppen!
Så smart!
Kanon bra!!!!
BRA DÄR.... :)
Det blir nog jättebra, vilken ide! Kul att testa nåt nytt! Man kan alltid bli ännu bättre!!!!
Helt suveränt! Ni är så bra :)
Jag är redan förtjust. Kanonbra idé!
bra ide..
En undran finns det inga capri eller byxor i den härligt gröna färgen,klar blå eller turkost att få tag i ?
Känns inte som att d va så många frågor idag...
Kanon!!!
Då vet man innan vad som kommer oxå och vet vad man ska ha!
Superide!
Håller med resten....Jätte bra idé !
Kanonbra! :)
tumme upp
Jättebra!!
Smart!!! :-)
Inte en dum idé! Jag gissar att det minskar returerna också. :) Att det blir rätt på en gång istället.
Anna Wii: Vi hoppas att köpbesluten påverkas så att det blir bra i slutändan. Det har ju blivit mycket dubbla ordrar och vi har svårt att hinna med att skapa nya fakturor etc eftersom vi lovar att skicka era produkter samma dag!
Kan inte beställa står server error?????
Kanon bra, hoppas det funkar oxå
Kanonbra tanke! Det går lite väl snabbt ibland så nu har man en chans att se plaggen innan de är slutsålda! Tack för att ni gör förbättringar för oss kunder :)
TeSs: På vilken sida fick du felet? Vi har inte märkt något så jag behöver lite guidning för att förstå vad som hänt dig.
Superbra!!!=)
En fantastisk lösning må jag säga. Besparar mig en hel del extra snabba hjärtslag per för- och eftermiddag ;P
Suuperbraa ide..slipper man stressen..Dagens Ros till er på Mandel...!!!!
Kommer alltid dagens plagg 11.00 nu då inkl. fredagar?
TesSs och Kalle.
Det där med Server error hände mig med, det kom upp på sista sidan efter att jag knappat in kortnummret och allting, då kom server error sidan upp. Så jag gjorde om köpet 2 ggr till och samma fel varje gång och inget mer hände. När jag sen gick in på internetbanken så såg jag att pengarna hade dragits ifrån mitt konto alla 3 gångerna, men Evelina fixade såklart till det. Men jätteskumt var det :-S
Så bra!!!!!!
Mycket bra! Tack för bra service och känsla =D.
Vilken kanonidé, bra för oss kunder & er med =) Älskar Mandel, Vilabutiken i stan plockar inte hem hälften av vad ni gör så jag är trogen kund här, dessutom får man bättre service här =) Kram på er alla Mandlar
Tack, härligt att höra =) Det är Kalle som fixat och grejat så detta blev klart =)
åhh så himla skönt och en riktigt bra idé
kram lolla
Vilken bra idé!