Blä för tekniskt strul men dina kunder har säkert förståelse =)
....telia...say no more!!!!:-) Skratta åt eländet...det tar för mycket onödig energi annars...:-)
Usch vad de kan strula till det. Hoppas det löser sig till ikväll iaf.
Det kommer gå skitbra ändå....!! Krej på dej!!
Ja samma här! Jag har haft svårt med mina kortköp också men det har gått via ett trådlöst modem så länge! Vi öppnade butiken den 5 dec och telia har nyss varit där och dragit det som skall till kassan för att det riktiga modemet som skall fungera! Telefonen fick jag inte inkopplade på en gång heller utan tog nog minst 4 dagar! Dåligt!
Kram Sus
Telia är förskräckliga!Efter att vi försökt få tag på dem under en veckas tid mailade vi slutligen o frågade om de kunde ringa upp oss istället.
Men näe.. det kunde de inte, var det något vi ville?
Vi svarade: Nä. Sedan ringde vi comhem.
Oroa dig inte för kunderna, så goa som ni är så kan ingen bli arg!
Hejsvejs!